Monday, May 13, 2013

بهترین اختراع منتخب آسیا در سال 2013 به یک تبریزی رسید




با اختراع دستگاه رگ گیر رباتیک و دستگاه مدیریت بارداری یوسف رفیعی بیرامی مخترع تبریزی، موفق به کسب عنوان بهترین اختراعات منتخب آسیا در سال 2013 و 2 نشان ویژه NRCT از سوی کنسول تحقیات صنعتی بین المللی کشور تایلند شد.

به گزارش نصر نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، همزمان با روز بین المللی مخترعین جهان به مناسبت گرامیداشت برترین اختراعات صنعتی جهان در روز اختراعات 2013 در شهر نونتابوری تایلند در همایش بین المللی اختراعات، یوسف رفیعی بیرامی با ارائه اختراعات دستگاه رگ گیر رباتیک و دستگاه مدیریت بارداری، موفق به کسب عنوان بهترین اختراعات منتخب آسیا در سال 2013 و 2 نشان ویژه NRCT از سوی کنسول تحقیات صنعتی بین المللی کشور تایلند شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران تبریز، مجموعه اختراعات یوسف رفیعی بیرامی از سوی فدراسیون بین المللی مخترعین به عنوان سفیر علمی کشور جهت رقابت با اختراعات برتر جهانی به همایش بهترین اختراع و ابداع ارسال شده بود.

این مخترع تاکنون موفق به کسب 17 دیپلم افتخار جهانی و 3 دیپلم ویژه کشورهای معتبر صنعتی جهان و 6مدال طلا، 7 مدال نقره و 3 مدال برنز شده است.

هم اکنون نیز رقابت با اختراعات برتر جهانی به همایش پراگ جمهوری چک دعوت شده است که از 16 الی 18 خرداد سال 92 در این کشور برگزار خواهد شد.

پیش از این نیز این مخترع موفق به کسب عنوان برترین مخترع جهان در گروه پزشکی سال 2012 میلادی شده بود.

كسب همزمان سه دیپلم افتخار،‌ دو مدال طلا و یك مدال برنز از سلسله همایش های بین المللی اختراعات استكهلم سوئد و بخارست رومانی و زاگرب كرواسی به عنوان مخترع برتر و پایه گذار آی وی تراپی (درمان وریدی) الكترومكانیكال رباتیك برای اولین بار در جهان از افتخاران این جوان تبریزی است.

بهترین اختراعات منتخب آسیا در سال 2013 مصادف با دوم تا پنج فوریه در سال 2013 برگزار شد