Thursday, April 25, 2013

اعدام سیاسی نداریم

اصل متن خبر : صادق لاریجانی در واکنش به گزارش سالانه حقوق‌بشر آمریکا که در آن پرونده‌ی ایران نیز مطرح شده است، مواردی نظیر وجود اعدام سیاسی در ایران را "کذب محض" خواند. وی هدف گزارش را زیر سئوال بردن انتخابات دانست.


خب ایران که اعدام سیاسی ندارد
درست است
بر منکرش لعنت

یاد آن جوک افتادم که سید کریم میگفت گویا خلخالی قرار بوده برای عده ایی زندانی  حکم صادر کنه و همه رو ردیف میکنه و شروع میکنه از اولی میگه اعدام ، ابد ، اعدام ، ابد و میرسه به آخری که میگه ابد و اون شروع میکنه به خندیدن و خلخالی میگه میخندی و از همون طرف حکم رو عوض میکنه و میگه اعدام ، ابد ، اعدام  ، ابد و محکوم ابدی میشه اعدامی

همینطوری خواستم بگم ما اصلا اعدام سیاسی نداریم
مدیونید اگه فکر کنید داریم


خالی ترین هتل دنیا


توی سی ان ان خوندم که گویا این هتل میخواد در تابستان افتتاح بشه
گیرم که درست گفته باشند و مثل مسئولان کشور ما سر موقع حرف هاشون حرف باشه 
اما مهمترین نکته این هست که در کشوری که ، مثل کوچه ای بن بست هست و کسی به راحتی اجازه ورود و خروج نداره و علاوه بر این به جز خبرنگاران و محققان هیچ کسی تمایل سفر به این کشور و دیدن این  هتل ابول رو نداره چرا باید همچنین هتلی ساخته بشه ؟؟

در کل این نکته به ذهنم رسید  که مسئولین و مدیران کشورهای دیکتاتوری به یه بیماری مشترک دچار هستند که دوست دارند خوب باشند و در دنیا اولین و بهترین باشند ولی برای این اولین و بهترین بودن به بدترین و کثیف ترین کارها دست می زنند و به علت عدم واقع بینی و خودخواهی کارهای خودشان به چشمشان نمیاد و همیشه توهم خوب بودن دارند .